ponedjeljak, 21. prosinca 2015.


   

                                                 SAM U KUĆI


Sam u kući je moj najdraži film. Volim ga jer je smiješan i zabavan. Gledam ga svake godine, to mi je kao neka tradicija. Režirao ga je Chris Columbus. Glavnu ulogu ima Macaulay Culkin (Kevin). Ostali glumci su: Joe Pesci, Daniel Stern, John Heard, Catherin O'Hara. Kevin svaki put uspije ostati sam kod kuće. Baš tada dolaze provalnici. On pokuša obraniti svoj dom raznim zamkama, što mu uvijek uspije. Volim "Sam u kući" jer je zabavan i smiješan. Gledao sam ga već sto puta i nikad mi ne dosadi. Uvijek se smijem na zamkama makar znam što će se dogoditi.

Broj komentara: 7:

  1. MENI JE ISTO SAM U KUĆI NAJBOLJI FILM:), GLEDAM GA SVAKE GODINE I NIKAD MI NE DOSADI.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je isto sam u kući najdraži film,post je zanimljiv.

    OdgovoriIzbriši
  3. jedan od najboljih božićnih filmova

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako star ali i jako smiješan i dobar film

    OdgovoriIzbriši
  5. Film je super i jedan mi je od najdražih filmova.

    OdgovoriIzbriši
  6. taj film je super i post ti je super

    OdgovoriIzbriši